به نام خدا
دیروز با کلی مصیبت توانستم بلیطی برای "ماجرای نیمروز 2؛ رد خون" بگیرم و به تماشای این فیلم بنشینم. جالب بود اما میتوانست بهتر باشد صحنههای شلیک و انفجارش این فیلم را از فیلمی درباره جنگ شهری کاملا به فیلمی در ژانر دفاع مقدس تبدیل میکرد که البته هدف کارگردان هم نشاندادن گوشههایی از عملیات مرصاد بوده. جلوههای سینمائی خوبی هم داشت. فیلم تقریبا 2 ساعت و 40 دقیقه بود که فیلمی نسبتا طولانی محسوب میشود. اختتامیه جشنواره هم برگزار شد بنظرم کمهیجانتر از سال هایگذشته؛ اما سینمای ایران رویه جلوست.
جشنواره فجر...ما را در سایت جشنواره فجر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 90