به نام خدا
این روزها ترم جدید دانشگاهها شروع میشود و بعد ار تعطیلاتی تقریبا 10 روزه باید دوباره کار را شروع کنیم البته برای آنکه به رشته اش علاقمند است همین تعطیلات هم کار بوده! باید آنچه نداریم را خود بدست بیاوریم و البته از راه درستش؛ کسی جز خودمان به نسل ما چیزی نمیدهد بلکه بسیاری هستند که میخواهند فراوان از ما بستانند! باید با تدبیر و عزم (بقول یکی از اساتید) به اهداف برسیم که بقول اعراب لابدّمنهما (از آن دو چاره ای نیست) ولی نباید از اصل خوشگذرانی غافل شد که اگر زندگی فقط کار باشد یا فقط خوشگذرانی فایده ندارد بلکه اعتدال لازم است
خدایا ما را آنی و کمتر از آنی بحال خود وا مگذار
جشنواره فجر...ما را در سایت جشنواره فجر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74